Tiedote: Dream Circus avaa ompelimon ovet yleisölle torstaina 6.10.

Suomalaisen Työn Liiton organisoima Tervetuloa meille! -viikko järjestetään jälleen kolmen vuoden tauon jälkeen 3.-9.10.2022. Suomen suurin avointen ovien tapahtuma auttaa yrityksiä lisäämään tunnettuuttaan sekä tuomaan esille suomalaista osaamista. Eri puolilla Suomea järjestetään esimerkiksi tehdasvierailuja, ystävämyyntejä ja verkkotapahtumia. Varkautelainen vaatevalmistaja Dream Circus Oy osallistuu tapahtumaan torstaina 6.10. avaamalla ovet ompelimoonsa.

Dream Circuksen ompelimo ja tehtaanmyymälä löytyvät Joutenlahdesta, vain kivenheiton päässä Varkauden keskustasta, osoitteesta Mestarintie 1. Normaalisti myymälässä asioivat eivät pääse tuotantotilojen puolelle mutta torstaina on mahdollisuus nähdä niin ompelimon kuin verkkokaupan pakkaamonkin arkea ohjatuilla tehdaskierroksilla.

Tehdaskierrokset järjestetään torstaina 6.10.2022 klo 12.00-16.00 tasatunnein. Paikan päälle kannattaa saapua hieman ennen kierroksen alkua. Esittelykierroksen jälkeen on mahdollista tehdä myös ostoksia tehtaanmyymälässä tutustumishintaan klo 17.00 saakka.

Tapahtumaviikolla on tilausta, sillä tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaiset pitävät tärkeänä, että yritykset viestivät avoimesti vastuullisuudesta sekä työllistävästä vaikutuksesta. Kaikki viikon tapahtumat löytyvät verkosta osoitteesta tervetuloameille.suomalainentyo.fi.

Yhteystiedot:
Dream Circus Oy
Mestarintie 1, 78200 Varkaus
0449892686

ehta by Dream Circus -tuotemerkillä vaatteita ja kankaita oman tuotannon luomukankaista valmistava yritys Pohjois-Savossa, Varkaudessa. Päätuoteryhmä on naisten vaatteet. Yhtiö on perustettu vuonna 2018 ja sen edeltäjä Kati K. Design vuonna 2014. Yritys työllistää 17 naista.

Kaikki yrityksen tuotteet suunnitellaan ja valmistetaan Suomessa. Valikoimassa on vaatteita, kankaita sekä sisustustekstiilejä. Tuotteita voi hankkia verkkokaupasta, tehtaanmyymälästä, jälleenmyyjiltä kotimaassa ja kankaita myös ulkomailta.

Yrityksen arvot ovat elämänilo, eettisyys, ekologisuus, paikallisuus, kotimaisuus ja suomalainen työ. Tuotemerkki on rekisteröity Suomeen, Eurooppaan, Yhdysvaltoihin ja Japaniin.

Lisätiedot: Toimitusjohtaja Petra Ryymin, petra@dreamcircus.fi, 045 168 1030
Kuvia on ladattavissa mediapankissamme.

Tunnisteet: