Palautuskäytäntö
Tuotteen palautus
Valmiilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske määrämittaan leikattuja kankaita tai tilauksesta valmistettuja tuotteita ilman valmistajan virhettä.
Jos palautat tuotteita, jotka kuuluvat "Osta 3, maksa 2"-kampanjaamme, menetät alennuksesi. Maksat tämän jälkeen täyden hinnan tuotteista, jotka pidät.
Palautusta tehdessäsi, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme: info@dreamcircus.fi ja kerromme sinulle tarkat palautusohjeet.
Palautuksesta tulee ilmoittaa 14 vuorokauden sisällä tuotteiden noutopäivästä. Palautusilmoituksen vastaanottamisen jälkeen tuote on lähetettävä meille 14 vuorokauden sisällä. Käsittelemme palautuksen mahdollisimman pian sen saavuttua meille takaisin, mutta kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden sisällä palautumisesta. Palautus hyvitetään aina alkuperäiselle tilaukselle ja siinä käytetylle maksutavalle.
Palautukset tapahtuvat asiakkaan omalla kustannuksella käyttäen Matkahuollon tai Postin lähetysvaihtoehtoja. Mikäli olet saanut ilmaisen toimituksen yli 150 € tilaukseesi ja palautuksen jälkeen jäljelle jäänyt summa alittaa 150 €, vähennämme palautussummasta alkuperäisessä tilauksessa käytetyn toimitusmuodon mukaisen summan.
Palautettavan tuotteen tulee ehdottomasti olla pesemätön, käyttämätön ja myyntikuntoinen. Pakkauksessa olevat tuotelaput tulee palauttaa mukana, eikä vaatteissa kiinni olevia lappuja saa irrottaa. Virhetapauksissa tuotetta ei saa mennä ensin itse korjaamaan / pesemään / muuttamaan mitenkään ennen kuin on ottanut yhteyttä meihin. Ota aina ensin meihin yhteyttä kaikenlaisissa reklamaatiotapauksissa sähköpostilla. Käsittelemme reklamaatiot vain sähköpostin välityksellä. Tämä siksi, että tieto tavoittaa oikeat henkilöt nopeimmin ja varmimmin ja kaikilla osapuolilla on kirjallisena tieto reklamaatiosta. Laitathan siis mahdollisen reklamaation kuvien kera ystävällisesti sähköpostilla meille osoitteeseen info@dreamcircus.fi.
Mikäli tuotetta on käytetty, se on likaantunut, on lemmikkien karvoissa tms. on arvon alenema 100 % emmekä hyvitä tuotetta. Tällöin tuote palautetaan asiakkaalle asiakkaan omalla kustannuksella.
Huomioithan, että digitaalisesti painetuissa kankaissa voi painoteknisistä syistä johtuen esiintyä joskus pieniä valkoisia tai painovärin värisiä pisteitä. Satunnaiset pisteet kankaalla eivät siis ole virhe. Mikäli kankaassa on tällaisia pisteitä paljon, myymme kankaan kakkoslaatuisena. Pienet pisteet eivät siis oikeuta reklamaatioon.
Huomioithan myös, että koska puuvilla on luonnontuote, voi sen kuiduissa esiintyä eri paksuuksia, jotka näkyvät joskus kankaassa. Ne saattavat tehdä digitaalisesti painettaessa pieniä värieroja, viiruja tai muuta sellaista kankaan pintaan. Ne eivät varsinaisesti ole virheitä, vaan todellakin puuvillakuitujen aiheuttamia jälkiä, joilta ei voida aina välttyä.
Tuotteen vaihto toiseen tuotteeseen
Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen (esim. eri koko tai väri), ilmoita tästä meille sähköpostilla ja saat vastauksena tarkat palautusohjeet. Tuotteiden palautukset tapahtuvat asiakkaan omalla kustannuksella, mutta vaihtotuotteen toimituskulut maksamme me. Yli 150 € tilaukset toimitamme ilman postikuluja, joten yli 150 € arvoisen tilauksen voit tilata heti ja nopeuttaa vaihtoprosessia. Hyvitämme palautuksen alkuperäisen tilauksen maksutavalle tuotteen palauduttua meille.
Noutamaton paketti
Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10 € toimituskustannukset, sekä mahdolliset laskutuskulut ja laskulle muodostuneet korot ja huomautusmaksut.
Huom! Pakettisi tulee perille yleensä muutamassa päivässä. Saat lähetyksestä toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Vahvistuksessa on paketin seurantakoodi. Seuraa pakettisi toimitusta ja ilmoita meille, mikäli se jää esimerkiksi jumiin johonkin. Mikäli et ole saanut toimitusvahvistusta, tarkista ensimmäisenä roskapostikansiosi ja ota vasta sen jälkeen meihin yhteyttä. Lähetämme toimitusvahvistuksen tarvittaessa uudelleen.
Tilausta tehdessäsi tarkasta, että antamasi puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat oikein. Mikäli paketti palautuu noutamattomana sen vuoksi, että antamasi yhteystiedot ovat väärin, käsittelemme palautuksen samoin kuin noutamattoman paketin. Ilmoita meille välittömästi tilauksen jälkeen, jos huomaat tilauksesi tiedoissa virheitä.
Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10 € toimituskustannukset, sekä mahdolliset laskutuskulut ja laskulle muodostuneet korot ja huomautusmaksut.
Huom! Pakettisi tulee perille muutamassa päivässä. Saat lähetyksestä toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Vahvistuksessa on paketin seurantakoodi. Seuraa pakettisi toimitusta ja ilmoita meille, mikäli se jää esimerkiksi jumiin johonkin. Mikäli et ole saanut toimitusvahvistusta, tarkista ensimmäisenä roskapostikansiosi ja ota vasta sen jälkeen meihin yhteyttä. Lähetämme toimitusvahvistuksen tarvittaessa uudelleen.
Tilausta tehdessäsi tarkasta, että antamasi puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat oikein. Mikäli paketti palautuu noutamattomana sen vuoksi, että antamasi yhteystiedot ovat väärin, käsittelemme palautuksen samoin kuin noutamattoman paketin. Ilmoita meille välittömästi tilauksen jälkeen, jos huomaat tilauksesi tiedoissa virheitä.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti meille sähköpostilla info@dreamcircus.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi paketin noudettuasi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.