UKK - Usein kysytyt kysymykset

UKK - USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Tuotteet

Missä tuotteenne on valmistettu?

Suurin osa vaatteistamme ommellaan Suomessa omassa ompelimossamme Varkaudessa. Toisinaan käytämme myös alihankkijoita Kuopiossa ja Kiteellä. Keväästä 2024 alkaen osa tuotteistamme valmistetaan vastuullisesti Portugalissa Black Modan tehtaalla. Voit lukea tarkemman tiedotteen aiheesta tästä klikkaamalla. Löydät valmistusmaan tiedot aina tuotetiedoista sekä vaatteen niskapainatuksesta.

Missä kankaanne on valmistettu?

Kankaamme valmistetaan aina Euroopassa tutuilla yhteistyökumppaneillamme. Trikoot, joustocolleget ja resorit valmistetaan Puolassa tai Portugalissa ja puuvillaneulokset Suomessa. Löydät valmistusmaan tiedot aina tuotetiedoista verkkokaupastamme.

Mitä materiaalia vaatteenne ovat?

Pääsääntöisesti valmistamme vaatteemme joustavista vaatetuskankaista (neuloksista) kuten trikoo ja joustocollege. Tarkemmat materiaalitiedot löydät aina kunkin tuotteen tuotetiedoista. Yleisimmin käyttämämme trikoo ja joustocollege sisältävät 95% puuvillaa ja 5% elastaania. Käytämme luomupuuvillaa aina kun se on mahdollista, ainoastaan resoreissa käytetty puuvilla on tavallista puuvillaa.

Haluaisin tuotteen, jollaista en löydä verkkokaupastanne, miten voin sen saada?

Tilausvaatteiden osastolta löydät ne vaatteet, joita meidän on mahdollista valmistaa haluamallasi kankaalla. Näissä voit muokata myös esimerkiksi hihanpituuden haluamaksesi. Voit myös aina laittaa meille sähköpostia, josko meidän varastostamme löytyisi vielä haluamaasi tuotetta tai esimerkiksi kangasta tilausvaatteeseen.

Miksi joissain tuotteissa lukee ennakkotilaus?

Mikäli tuotteesta on joku koko loppu, mutta meillä on kangasta varastossa, voit tilata tuotteen hieman normaalia pidemmällä toimitusajalla. Samassa tuotteessa voi olla sekä ennakkotilattavia että varastossa olevia kokoja. Jos valitsemasi koko on ennakkotilattavissa, tuote valmistetaan tilauksen jälkeen ja tällöin toimitusaika on 7 arkipäivää. Mikäli tuotteen ostonapissa lukee "Lisää ostoskoriin", tuote toimitetaan varastosta heti.

Tilaaminen ja toimitukset

Mistä voin ostaa tuotteitanne?

Täältä verkkokaupastamme löydät laajimman valikoiman tuotteitamme. Meillä voi myös asioida paikan päällä tehtaanmyymälässämme Varkaudessa. Vaatteitamme löydät myös ympäri Suomen jälleenmyyjiltämme. Huomioithan, että valikoima vaihtelee eri jälleenmyyjillä ja ajantasaiset tiedot kunkin valikoimasta saat suoraan jälleenmyyjältä itseltään. Toisinaan osallistumme myös messuille ja pop upeihin eri puolilla Suomea. Näistä tapahtumista tiedotamme aina erikseen.

Kuinka nopeasti toimitatte tilaukseni?

Toimitamme verkkokaupan tilauksia jokaisena arkipäivänä ympäri vuoden. Tilaukset toimitamme 95 % ajasta heti samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen tekemisestä. Tilaustuotteiden toimitusajat poikkeavat tästä ja ajat on kerrottu kunkin tuotteen kohdalla erikseen.

Miksi en saanut tilauksestani kuittia tai toimitusvahvistusta?

Tarkasta ensin, että olet varmasti tehnyt tilauksen loppuun saakka eikä se ole jäänyt ostoskoriin. Jos tilauksesi on lähtenyt ja siinä oleva sähköpostiosoite on oikein, tarkasta myös roskaposti-kansio. Näppäilyvirheen sattuessa kohdalle voimme lähettää kuitin manuaalisesti, ole tästä yhteydessä meihin sähköpostilla info@dreamcircus.fi. Ole meihin yhteydessä, jos tilausvahvistusta ei kuulu, vaikka maksu on lähtenyt tililtäsi ja sähköpostiosoitteesi on ollut oikein kirjoitettu

Voinko muokata tilaustani jälkikäteen?

Laita meille nopeasti tilauksesi jälkeen sähköpostia info@dreamcircus.fi – katsomme mitä voimme tehdä.

Voinko perua tilaukseni?

Ole yhteydessä meihin sähköpostilla info@dreamcircus.fi – mikäli tilaustasi ei vielä ole käsitelty, voimme perua sen.

Tilauksestani puuttui tuote tai mukana oli väärä tuote - miten toimin?

Ole yhteydessä meihin mahdollisimman pian sähköpostilla info@dreamcircus.fi ja asiakaspalvelumme auttaa sinua mahdollisimman pian.

Tilaukseni ei ole tullut perille - miten toimin?

Tarkasta ensin lähetysvahvistuksessa saamasi seurantakoodi. Mikäli tuote on matkalla, voit seurata sitä koodin avulla. Toisinaan ruuhka-aikoina paketit saattavat olla jumissa useammankin päivän eri paikoissa. Mikäli paketti ei kuitenkaan näytä lähtevän liikkeelle ollenkaan, ole meihin yhteydessä sähköpostilla: info@dreamcircus.fi ja selvitämme tilannetta.

Palautukset ja vaihdot

Haluan palauttaa tilaukseni, kuinka toimin?

Ilmoita palautuksestasi meille sähköpostilla info@dreamcircus.fi ja saat paluuviestinä ohjeet palautusta varten. Palautukset tapahtuvat asiakkaan omalla kustannuksella. Palautuksesta tulee ilmoittaa 14 vuorokauden sisällä tuotteiden noutopäivästä. Palautusilmoituksen vastaanottamisen jälkeen tuote on lähetettävä meille 14 vuorokauden sisällä.

Lue lisää palautuskäytännöistämme täällä.

Haluan vaihtaa tilauksessani olleen tuotteen toiseen, esimerkiksi eri kokoiseen?

Ilmoita vaihdosta meille sähköpostilla info@dreamcircus.fi ja saat paluuviestinä ohjeet tuotteen palautusta varten. Palautukset tapahtuvat asiakkaan omalla kustannuksella mutta vaihtotuotteen toimituksen maksamme me.

Milloin saan rahani takaisin palautuksen jälkeen?

Käsittelemme palautuksen mahdollisimman pian sen saavuttua meille takaisin, mutta kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden sisällä palautumisesta. Käsiteltyämme palautuksen rahat palautuvat alkuperäisessä tilauksessa käyttämällesi maksutavalle muutaman pankkipäivän sisällä.

Miten toimin palautuksessa, kun kyseessä oli pakettitarjous kuten "Osta 3, maksa 2"?

Jos palautat tuotteita, jotka kuuluvat "Osta 3, maksa 2"-kampanjaamme, menetät alennuksesi. Maksat tämän jälkeen täyden hinnan tuotteista, jotka pidät. Ilmoita palautuksestasi meille myös tässä tapauksessa sähköpostilla info@dreamcircus.fi ja saat paluuviestinä ohjeet palautusta varten.

Tuote oli viallinen ja haluan reklamoida sen - miten toimin?

Ota meihin aina yhteyttä kaikenlaisissa reklamaatiotapauksissa sähköpostilla: info@dreamcircus.fi. Virhetapauksissa tuotetta ei saa mennä ensin itse korjaamaan / pesemään / muuttamaan mitenkään ennen kuin on ottanut yhteyttä meihin. Käsittelemme reklamaatiot vain sähköpostin välityksellä. Tämä siksi, että tieto tavoittaa oikeat henkilöt nopeimmin ja varmimmin, ja kaikilla osapuolilla on kirjallisena tieto reklamaatiosta. Laitathan siis mahdollisen reklamaation kuvien kera meille ystävällisesti sähköpostilla mahdollisimman pian vian huomattuasi.
Nopea toimitus

Tilauksesi lähtee meiltä 1-2 arkipäivässä tilauksen tekemisestä.

Toimitusmaksut

Toimitus alkaen 4,90 € Suomeen. Yli 150 € tilaukset toimitamme ilmaiseksi.

Maksutavat

Käytämme maksujen välittämiseen luotettavaa suomalaista palvelua.

Kotimaisuuus

Kaikki vaatteemme on suunniteltu Suomessa. Valmistus Suomessa ja suomalaisomisteisella tehtaalla Portugalissa.